måndag 11 maj 2009

Garaget är på plats...

Hurra!
.
Ungefär samtidigt som mitt tåg avgick mot Gardemoen (Oslos flygplats alltså...) kl 07 imorse så kom lastbilen med garaget. Sent i eftermiddag fick jag ett mms (som jag gärna hade lagt upp här om jag bara hade riktig sladd med mig) med bildbevis och....det är...ehum, STORT! Lars är supernöjd och jag sitter här i London och är jättenyfiken! Jag, liksom ni, får tyvärr bara vänta snällt tills på torsdag för att se mer, längtar redan...!
.
London är för övrigt grymt. Staden visade upp sig från sin bästa sida idag med sol och säkert 16-18 grader varmt. Vi hann med en liten sväng på stan på eftermiddagen och jag har handlat de första babykläderna - helt underbara! Imorgon blir det massor av jobb och sen lite mer shopping tror jag, Visade sig att min kollega hade gjort ett mycket bra val av hotell, vi bor 100 m från Oxford Street och runt hörnet från Selfridges. Och butikerna har öppet till 21. Jobbigt.

1 kommentar:

Tinnar och torn sa...

Hej där! Är du i London din lyllos! Ha det supertrevligt då :o) Lyllos som har garage med! Jag läääängtar till vårt är byggt, vilket lär dröja tyvärr. Kramar Petro