tisdag 16 februari 2010

Finaste barnrummen


Ojojoj, inspiration overload!! Kikade in på norska bloggen Foreldremanualen och hittade massor av fina barnrum.

Börjar bli riktigt, riktigt sugen på att ordna det sista i Astrids rum nu och samlar på mig massor av idéer. Man kunde ju tro att jag har massor av tid att pyssla på men livet som hemmamamma är busy alltså! Det är mammaträffar, promenader, Klapp och Klang, babysim - you name it, I'm there. I helgen får vi besök men helgen efter det - DÅ ska jag pyssla. Tills dess ska jag surfa runt lite till och samla inspiration tills jag spricker! :)

1 kommentar:

Snäckskalsdalen. sa...

hej. många finfina rum och många bra idéer. idéer som man kan knycka till vuxenrum oxå.
och ingen mer snö tack. men det har snöat här idag och det skall snöa mer på torsdag.....
agneta!