torsdag 25 juni 2009

Årets första bad - bildbevis!

Som utlovat - här är bildbevis på mitt första dopp för året i söndags! Min inbyggda, dock tveksamt tillförlitliga, termometer sa att det var runt 16-17 grader i vattnet. Härligt svalkande men inte läge att ligga i så länge med andra ord...
.
Ikväll har vi målat första omgången med vitt på ena väggen på garaget. För att hålla er på halster ett tag till så valde vi väggen upp mot slänten där det är helt omöjligt att få till bra bilder. Målningen fortsätter dock resten av helgen så snart ska ni få se hur fint det blir!

1 kommentar:

Viveka på Humlebacken sa...

MODIGT!
Vi har 29 i poolen och i havet har jag än så länge bara doppat två tår...
Jag kommer ihåg när jag var gravid, då var jag så himla köldkänslig på magen, så jag beundrar dig lite extra mycket!
kramar