söndag 19 oktober 2008

Söndag kväll...

Odin ligger som en korv framför kaminen - hans favvisplats (näst efter vår säng...)



...och här sitter vi och myser framför tv:n! Har varit en underbart skön, slapp och social helg. Blev ingen tur till Drammen - istället blev det förberedelser inför middag med goda vänner. Efter en lååång shopping på ICA kom vi hem med diverse tapas - det mesta med vitlökstema insåg vi när vi packade upp påsarna. Oh well, tur att ingen annan kom förbi här i går kväll för de hade väl däckat av vitlöksångorna från oss fyra...

Idag kickstartade vi dagen med interiörmässa. Som var sådär - kalla mig miljöskadad men jag har ju gjort några mässor på olika teman genom åren och har mina meningar om hur saker och ting ska se ut och hur man faktiskt beter sig i en monter. Allt annat är slöseri med både egna och andras pengar. Så det så. Kanske jag skulle söka jobb hos arrangören...?

Resten av dagen var vi mest runt och hälsade på vänner, åt middag med familjen och hälsade på några vänner till. Det är sånt man tydligen kan göra när man börjar bli färdig med sina renoveringsprojekter. For now alltså...

Nu - lämna soffan och gå upp och packa för ännu en vecka i Oljebyen (tänker på dig Maria - snart får vi se till att ses på en eller annan flygplats. I verkligheten alltså - inte bara i dina drömmar... ;) ) L kollar på Bourne's Identity och alla som känner mig minsta lilla vet ju att det inte är någon idé att jag sitter i soffan då. Jag har ju ändå bara en kudde framför ansiktet och händerna för öronen. Nej, tacka vet jag the Holiday...!


Trevlig söndagkväll på er och än en gång TACK för alla söta och uppmuntrande kommentarer - you make my day!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha.. Carro du vet att Bourne Identity inte är en skräckfilm va..?! :P

vad mysigt ni har det.. finns det något skönare än att slappa framför tv:n??

jag var hemma och blev gudmor.. det var också suuupermysigt!:)

kram kram

Anonym sa...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your karlsebakken37.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com