fredag 15 januari 2010

Blog award och bloggtips!


Fick en söt blogaward från min gulliga bloggkompis Catharina i London. Hennes motivering fick mig alldeles tårögd och jag blev så otroligt glad och stolt!
.
I sin blogg Incidents and Accidents skriver Catharina om sin fina lilla familj, hennes härligt fashionabla vardag som hemmamamma i London, underbara shoppingfynd och fantastiska resor. Catharina var min stora förebild och inspiration när jag var gravid - hon fick sonen Sean Alexander i november 2008 och var bara. Så. Himla. Snygg. som gravid och lika snygg som icke-gravid. Gå in och muntra upp den (ibland) grådassiga vardagen med lite lyx, flärd och vackra, inspirerande ord från en mamma till sitt barn! Med blog awarden följer en liten utmaning, den kommer lite längre ner.

Via Vivi på Soltorp hittade jag dessutom en fantastisk blogg idag som jag bara måste tipsa om: It's a house! Vilket jobb de gör och så himla fint det blir!! Det var så mycket inspiration att jag höll på att trilla av stolen. Klickade runt som en galning för att få se mer av allt arbete den här lilla familjen har lagt ner på sitt ombyggda hyreshus i Umeå. Den hamnade direkt bland mina bloggfavoriter!
.
Jo, just det - det var den där utmaningen också. Eftersom klockan redan är halv elva och jag strax tänkte krypa ner i sängen brevid Lars som redan har lagt sig så tar jag en liten genväg: här är en link till ett inlägg som avslöjar i princip alla mina laster. Enjoy...! :)

3 kommentarer:

Viveka på Humlebacken sa...

Visst är it's a house en underbar blogg. Huset kommer att bli helt fantastiskt när det är klart!
karm

Swede In London sa...

visst e Catharinas blogg mysig, o som hennes kompis masta jag bara inlagga att hon ar precis lika mysig som hon verkar i sin blogg;) O det va nar hon gav dig din award som jag hittade din blogg. O jag maste saga att den ar jatterolig att lasa. Fast den verkar bli lite dyr for mig for jag vill verkligen gora om ALLT hemma nu hihi.

Anonym sa...

Sådana informativ hemsida! Stort tack! Tack för en bra tid på din webbplats. Det är verkligen ett nöje att förstå en webbplats gillar det här fylld med fina information. Tack!