tisdag 24 februari 2009

H&M goes home

Ja, H&M går hem - i dubbel bemärkelse. Fôr ett litet tag sedan lanserade de ju sin inredningskollektion på nätet. Har egentligen inte hört så mycket om det men nu var jag tvungen att gå in och ta en titt på hm.com.
.
De har tagit fram en inredningskollektion i fyra stilar (Graphic, Colourful, Natural och Classic) för vardagsrum, kök, sovrum och badrum. Och ja - det går hem hos mig i alla fall! Tycker både Natural och Classic hade massor av härliga saker som jag kan tänka mig beställa. Priset är i vanlig H&M-anda väldigt överkomligt och kvaliteten är säkert i H&M-anda den också. Det vill säga - ibland håller det i evigheter och ibland...inte alls.
.
Det är ett väldigt varierat utbud med allt från mattor och gardiner, via grytlappar, kuddfodral, handdukar till påsar för smutstvätt och filtar.
.
Här är några av mina favoriter! (alla bilder är lånade från http://www.hm.com/)


Fräscha lakan i Newport-stil - me like!

Fint marint badlakan som passar perfekt i badväskan på Marstrand i sommar

Söta tygservietter med liten bård på, fint till sommardukningen på altanen

Inga kommentarer: