måndag 23 november 2009

Nu är det jul igen...

Märkligt att det redan är 1:a advent på söndag! Till tonerna av Carolas julsånger har jag därför börjat förbereda julpyntandet här hemma idag med en storstädning grande. Som ni ser fortsatte den på bloggen här ikväll - tjuvstartar julpyntandet med att plocka fram min fina jul/vinterheader som sötaste Leena gjorde åt mig förra året. Tycker den är helt underbar!
.
Nu fortsätter kvällen med att avverka högen med stryktvätt som ligger borta på matbordet samtidigt som jag tänkte kolla på Cityakuten och njuta av mitt nystädade hus. Ha en mysig kväll!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Carro! Vi behöver diskutera två saker.
1. Carola
2. Din definition av "hutlöst dyr" i samband med köp av minimala kuddar.

Ring när du återfått vett och sans!

Wågen

Soltorpsgarden sa...

Åh, så skönt, finns inget bättre än ett nystädat hem! Sä skönt att ha det gjort och sen börja pynta och greja! Ha det bra/V

Ocean showroom sa...

Koselig vinterheader!
Har gjort klar adventslysene her i dag, og har lyst til å ta frem litt mer nå til advent:) Får se hva jeg finner i eskene på boden;)

Kommoden på soverommet vårt er fra Skeidar, mener serien den kommer fra heter Linnea, men tror kanskje de ikke har den lenger... Vi har sengegavel i samme serie, og den sprakk i malingen, fikk refundert en stor del av kjøpesummen, så vi valgte å beholde den i og med at skaden ikke var kjempestor.Men tror de hadde litt klager på denne serien, men kommoden vår er like fin...:)
Klem, Lene

Leena - By the sea i Tosteberga sa...

Hahahaha! Vad jag skrattade åt "Anonyms" kommentar. "När du återfått vett och sans!"
Ja, jag håller med. Man KAN inte ge 460 spänn för en liten kudde, Carro. det GÅR bara inte!! 460 kronor är ju ett fullständigt HORRIBELT pris. Köp 20 bitringar i olika färger istället, jag är helt övertygad om att Astrid kommer att uppskatta dem 1000 ggr mer.

Skrev hon som köpte hutlöst dyra stolar, bara för att de är vackra;-)

Många kramar, sötaste du.