torsdag 30 december 2010

Gott nytt år!

Från oss alla till er alla - ett riktigt GOTT NYTT ÅR!


Här kommer årets sista inlägg och då passar det väl med en kortfattad uppsummering av året som gått. Så voilà - här kommer år 2010 i punktform för oss i Karlsebakken!


Årets...


...Bästa: Bröllopet på Marstrand 28. augusti!
...Tuffaste: Den otroliga arbetsmängden på slutet av året och att gå tillbaka till jobbet efter mammaledigheten
...Största förändring: mitt första år som mamma - alldeles fantastiskt underbart!
...Roligaste inredningsprojekt: Astrids rum
...Bästa inredningsupptäckt: Auktionskompaniet - där både fina soffbordet och mattan under inhandlades i februari
...Kladdigaste: Husmålandet i somras - när jag klippte mig för ett par veckor sedan hittade min frisör fortfarande lite målarfärg i hårbotten...
...Never ending story: Garaget. Kanske vi blir klara 2011...?
.
Nästa år längtar jag efter...


...att fortsätta få följa Astrids fantastiska utveckling
...nya spännande upplevelser - stora som små - med min älskade lilla familj
...att få arbetsmängden på jobbet under kontroll
...att få övervåningen på garaget klar så att våra gäster har någonstans att bo när de kommer på besök!
...att få sätta mina ommöbleringsplaner i vardagsrummet i verket!
...att få inreda f.d verktygsrummet i källaren till garderob och förvaringsrum
...att få ordning på kontoret en gång för alla. Inklusive ett ordentligt städskåp, platsbyggd bokhylla och nytt fint skrivbord.
...att få upp funktionella hyllor intill garderoben i sovrummet
...få gjort alla små touch-ups i vardagsrummet och köket som har låtit vänta på sig i hrm...snart tre år...


Nope, nu ska jag och krypa ner i pyjamas, packa upp väskorna från julhelgen i Göteborg och krypa till sängs för att vara laddad inför årets sista dag. Dessutom ska jag hålla tummar och tår för att Astrid kvicknar till från febern som satte in igår så att vi kommer iväg på nyårsfirandet vi har inplanerat...


Önskar våra underbara familjer, våra fantastiska vänner och alla söta läsare som tittar in här (de som återstår efter mitt låååånga blogguppehåll - tack för det!!) ett riktigt


GOTT NYTT ÅR!

3 kommentarer:

Jessica Hermansson sa...

Hjärtat, glöm inte att sätta upp på önskelistan: " varannan, eller minst var tredje, helg med iaf en dags avkoppling och mys". Jag kommer gärna och hälsar på med lite nybakat till det :)

Många många nyårskramar

Viveka på Humlebacken sa...

Härligt att läsa om ert underbara år, och om era önskningar för nästa. Riktigt gott nytt år till er alla tre!!!
kramar

Suz sa...

Gott Nytt År darling och kramar till hela familjen!:)) Åhh vilka fina bilder, äntligen!! Den klänningen var ju bara föör söt!:)
Längtar tills garaget är klart så man kan komma och hälsa på..;)
Vi tog oss till Trysil till slut..tro det eller ej! ;)
Kraaaam, jobba inte ihjäl dig för tusan!