tisdag 28 december 2010

Jul 2010


Här kommer en liten mellandagshälsning! Det har varit en lugn och skön julhelg, trots att L har legat nerbäddad med en rejäl virusinfektion med hög feber och förkylning. (Varför är det alltid någon som är sjuk på jul förresten!? Konstigt det där...) Som tur är har varken jag eller Astrid blivit sjuka, alltid något.
.
Julen firades med hela familjen samlad (första gången på fem år eftersom min ena syster har bott i Frankrike varje vinter sedan 2005) i Göteborg och jag har satt ihop några väl valda bilder från vår mysiga julafton. La dessutom in ett par bilder på världens sötaste lilla tärna på årets luciafirande.
.
Astrid firade julafton i sin alldeles nya stickade, fantastiskt fina Vestfoldbudnad - en julklapp från hennes farmor och farfar. Själv hittade jag en söt stickad klänning på Lindex som fick bli årets juloutfit, tillsammans med en vit skjorta, svarta grova strumpbyxor och svarta ballerinor.
.
Nu ska jag återgå till julmyset, hörs snart igen!

Inga kommentarer: