torsdag 29 april 2010

Torsdagsshopping

Idag har jag varit på lite inredningsshopping. En av stans inredningsbutiker ska stänga och hade därför 50% på hela sortimentet. Fôr ynka 340 kronor fick jag en fin korg som jag ska plantera lite örter i, ett par söta värmeljuslyktor som ska stå ute på bordet på terassen i sommar, en fin porslinsbunke som jag ska baka massa gott i (som jag brukar intala mig...) och söta små tofflor från Lisbeth Dahl!



Dagens skörd...


Tror lyktorna blir supermysiga i sommar!

Har länge letat efter några mysiga sommartofflor när fårskinnstofflorna blir för varma så jag blev så glad när jag hittade de här!

Insåg precis också att jag har glömt att visa upp mina shoppingfynd från London, shame on me! Varför har ni inte påmint mig!? Ska omedelbums fota lite så att ni får se.

Inga kommentarer: