onsdag 28 april 2010

Ännu bättre utsikt

Jo tjena - det gick ju bra. Nätverkskortet har lagt av och datorn måste ändå upp till kontoret på Fornebu (Oslo) för att fixas. Great. Troligt att jag sätter mig och kör in till Oslo 1 timma tur och retur bara för att lämna in min dator - som jag dessutom säkert måste lämna kvar och hämta upp ett par dagar senare. Nope, det får bli sladd genom hela vardagsrummet eller låna Lars dator tills jag är tillbaka på jobbet igen.


Oki, tillbaka till väsentligheterna: sitter just nu och spanar in vår tallfria utsikt. Jorå såatteee... jag tror jag ska nominera våra grannar till Årets Granne 2010. De är gulliga i största allmänhet men nu när de har sågat ner den kvarvarande tallen också så tror jag banne mig att de har gjort sig förtjänta av en pokal modell större!
.
Nu ska jag ut i garaget och hjälpa Lars att skruva gipsplattor. Ha en härlig kväll!
.

Å det regnar här i Tønsberg idaaaaag... Japp, regnet vräker ner men vad gör det - vi är glada ändå!

Inga kommentarer: