söndag 20 december 2009

Vinn Pappelinamatta hos New England Style!

New England Style lottar ut den finfina Pappelinamattan med stjärnor på i förbindelse med att de har passerat 50 000 besökare. Stort grattis till er tjejer!
.
Webbutiken och bloggen är ett av mina stopp på min, i det närmaste, dagliga runda i Blogglandia. Massor av inspiration och alldeles för mycket fina saker jag vill ha = perfekt ställe att drömma sig bort på en stund.
.
Nope, nu ska jag passa på att fixa till mig innan lillfröken vaknar så blir det en sväng på stan för att fixa det allra sista småsakerna innan jul. Ikväll funderar jag på att göra slag i saken och peta ihop några lussekattar. Får ju försöka använda upp all den där svindyra saffranen som jag har köpt på mig i något anfall av att verka lite husmorsaktig.
.
Trevlig fjärde advent!

1 kommentar:

Charlotta sa...

Hej Carro!

Vilken snygg julgran du har! Visst är det mysigt att pyssla och pynta för fullt nu dagarna innan julafton. I år blir ju extra speciellt för er eftersom det är Astrids första jul. Jag kan tänka mig att hon får en hel del julklappar, eller hur?...

Jag är så ledsen för beskedet om SAAB och mina tankar går till alla som drabbas direkt eller indirekt. Trodde in i det sista att det skulle lösa sig. Så himla tråkigt att få detta besked precis innan julhelgen också. Det är gubbarna i Detroit som har mycket av skulden till detta. Jag jämför med Volvo PV som också har amerikanska ägare som bara vill krama ut vinst och struntar i resten...

Hoppas att du får en fin adventssöndag.

Kram //Charlotta.