måndag 14 december 2009

Vem är hon lik?

Så roligt med så många kommentarer på dopinlägget! Flera som tyckte att Astrid är lik mig - då blir jag stolt som en tupp. Vi har nämligen haft måånga diskussioner om vem hon är lik för det har inte varit helt lätt att avgöra. På dopet lade mamma fram ett fotoalbum från mitt första år i livet och tja. Diskussionen är avslutad. Det ooades och aaaades över hur otroligt lik Astrid är mig när jag var baby. Återstår att se hur det blir när hon växer till sig (förhoppningsvis slipper hon min sneda rygg och axlar, dåliga syn och låren. Hoppas definitivt att hon slipper låren.) men än så länge så verkar det som att hon är mammas lilla avbild iallfall.
.
Ska försöka få scannat en bild från albumet i jul så att ni också kan få se!
.
Nope, nu ska jag fortsätta detektivarbetet med att få reda på vart vårt vatten är någonstans. Det är nämligen inte i kranarna och jag skulle verkligen behöva köra diskmaskinen och gå på toaletten....

Inga kommentarer: