lördag 26 december 2009

Goood jul!

Lite i efterskott men bättre sent än aldrig: GOD JUL alla härliga läsare och vänner!
.
Shupp, shupp, shupp så var da'n före dan, julafton, juldagen och nu också plötsligt annandagen förbi. Vi njuter av ledigheten, massor av god mat och familjemys. Astrid fattar ingenting av alla ljus, gubbar i rött (aka jultomten) och alla dessa människor överallt som bara ska hålla (aka familj och släkt) så hon har vänt helt upp och ner på dygnsrytmen. Herregud, man kan ju inte somna klockan 19 som vanligt när det händer så mycket - man kan ju missa något. Men what the heck - rutiner är till för att brytas när det är ledigt och familjerna är samlade, det är ju så underbart att bara göra det som faller en in och mysa, mysa, mysa.
.
Återkommer med vettigare inlägg längre fram, massor av julkramar till er alla!

4 kommentarer:

Maria sa...

God fortsättning lilla du.

Hoppas julen var varit till belåtenhet tillsammans med familjen och med mycket kärlek och mysgos.

Snart ska jag ta mig ur mitt myskoma som jag befunnit mig de senaste dagarna och börja planeringen inför nyår som skall firas hoss oss med dunder och brak:)

Du lapptäcket Astrid fick av din kompis... maj gadd så fiiiiint. Det ska du vårda ömt. Astrid kommer att uppskatta det big time när hon blir stor.

Sådana presenter är ovärderliga.

Nope, som en viss bloggvän brukar skriva:)... nu ska jag resa mig från soffan och göra lite nytta.

Stor kram

Maria

Maria sa...

Smyger in för att önska er ett gott slut och ett riktigt gott nytt.

Många kramar

Maria

Helena sa...

Gott Nytt År!

Ha det gött!!!
Kramisar Helena

Soltorpsgarden sa...

God fortsättning på 2010! Kram Vivi