onsdag 23 juni 2010

Bästa konditorn i stada!

Foto: Ida Malmvall
.
Förutom allt bröllopsfix jag nämnde i förra inlägget så fick jag också bollat idéer till bröllopstårtan med stans bästa konditor - min söta bästis Ida! Hon är en av de mest kreativa människor jag känner och det började i tidig ålder med de mest otroliga fotoalbumen - långt innan scrapbooking blev en allmänt erkänd hobby. Självklart skulle hon ha ett kreativt yrke och hon valde att bli konditor, ett väldigt häftigt och passande val om du frågar mig. I hennes blogg kan ni se en del av hennes kreationer, dock viss varning för att man blir väääldigt sugen på tårtor, bakelser och italiensk glass...!
.
Ska inte avslöja vad det blir för någon tårta på bröllopet - det får ni veta efteråt. Kan dock utlova att den kommer att bli smarrig, syrlig, fräsch, fin och alldeles, alldeles...underbar!

1 kommentar:

@afjo72 sa...

Kjempelekker kake - jeg må visst ta en tur innom bloggen og se mer :o)

Ha en strålende uke!