fredag 9 oktober 2009

Helena!


Helena undrade vart jag har köpt lyktorna någonstans. De kommer från en butik här i Tønsberg som heter Chic Living och är en underbar inrednings-och klädbutik! Ser att deras webbutik är under ombyggnad men det går ju alldeles utmärkt att ringa dit och prata med dem och se om det går att få de skickade eller vem det är som är leverantör och om de finns i Sverige någonstans. Tjejerna på Chic Living är världens gulligaste och väldigt service minded så de hjälper säkert så gärna till. Lycka till!

1 kommentar:

Charlotta sa...

Hej!

Skrattade gott när jag såg ditt förra inlägg om tecken på att det bor en baby i huset. Vänta bara till våren. Då kommer ert hus förvandlas till en barnsäker zon. Allt löst under 1-meters nivån måste röjas. Jag minns så väl när jag bodde så där. Vi fick skruva fast blomkrukorna på fönsterbräderna, vända på bokhyllor och spärra alla kökslådor med ett kvastskaft. Ert hem kommer att förvandlas ännu mer fram över. Tro mig! ;-)

Fredagskram

//charlotta.