onsdag 23 september 2009

Ljuspunkter

Tack för alla fölsishälsningar, ni är så söta! Blev en riktigt smarrig morotskaka häromdagen, jobbar stenhårt på min självdisciplin nu för att inte trycka i mig alla resterna som står i kylen...

För ett par veckor sedan var jag på stan och använde ett presentkort som jag fick i födelsedagspresent förra året. (Jo, du läste rätt - har väntat länge på att hitta den perfekta presenten, måste ju använda det på något speciellt!) Resultatet blev de här två ljuslyktorna som jag är supernöjd med. Blir härliga att tända när höstmörkret lägger sig! Funderar på om jag skulle fylla dem med något, just nu lutar det åt kaffebönor..
.




2 kommentarer:

Viveka på Humlebacken sa...

Fina! kaffebönor är väl jättefint. Man kan ju ta lite efter årstiden också..

Anonym sa...

hej
vad heter affären du köppt lycktorna ...såååå fina,,,

kram helena