söndag 11 oktober 2009

Efterlysning: amerikansk brevlåda


Vi har lååångt kvar innan vi är färdiga på utsidan - men jag är redan framme på "piffstadiet" och planerar detaljer för glatta livet. Herregud, någon tröst måste man ju få ha när det känns som om färdigt hus och garage är ljusår bort!

Sedan ett tag tillbaka är jag på jakt efter en amerikansk brevlåda, har så lust att ha en sån. Vi hade det när jag växte upp och det var ju alltid så roligt att leka med den där röda flaggan, då helt ovetande om att den faktiskt har en (säkert sällan använd) funktion.

Har inte lyckats hitta någon, varken IRL eller på webben - någon som har sett en till salu någonstans? Tips emottages tacksamt!

5 kommentarer:

Ocean showroom sa...

Utrolig stilig! Men dessverre ikke noe tips på hvor man kan få tak i en slik...
klem, Lene

Vimsingen sa...

Hejsan,
Jag tror dreamhouse har en sådan. Fråga henne

http://dreamhousecammy.blogspot.com

Hälsningar
Vimsingen

Anonym sa...

En san dar skulle jag nog kunna fixa ganska latt (finns pa Lowes for inte sa manga $)... men sa ska den ju tas over Atlanten ocksa, det kan bli svarare :)

Kram
Sara
i USA

A Seaside House sa...

Heisann!

Tror du finner de her:
http://www.designprodukter.dk/shop/frontpage.html

Ha en finfin dag:)

Tinnar och torn sa...

Hejsan mamma Carro!

Tack så mycket för det :o) Det känns verkligen som en milstolpe är avklarad. Såg att du redan fått tips om var du kan få tag på en brevlåda i amerikansk stil. De är såå fina. Ert garage blir så himla bra, om man nu kan kalla det garage ;o) Ska ni hyra ut sen? Ha det så bra och njut av mammaledighet. Kram Petronella