tisdag 21 augusti 2012

I'm back!

Efter ett långt uppehåll är jag äntligen tillbaka! Har aldrig haft lust att sluta blogga men med en hektisk vardag och massor av resande i jobbet fanns det helt enkelt varken tid eller ork att prioritera bloggen under året som har gått.

Men nu - nu är jag tillbaka! De senaste veckorna har blogglusten gjort sig mer och mer påmind så nu har jag bestämt mig för att göra ett nytt försök. Året som kommer är jag dessutom hemma, för vi har fått ett tillskott i familjen! Den 24 maj föddes vår andra lilla prinsessa Ada och efter tre intensiva första månader börjar vi så sakteliga landa i nattsömn och rutiner igen, härligt! Det kommer självklart mer blogginlägg om både henne, Astrid och allt annat som föregår här i Karlsebakken framöver, har flera inlägg påbörjade i huvudet redan...!

Hôrs snart igen kära vänner!!


Två dagar gammal och pyttepytte liten

Inga kommentarer: