fredag 23 januari 2009

Home sweet home!

Skåpen till tvättstugan är i svart högblank, serien Nero från Kvik, som syns på bilden (Bild från www.housevife.dk)


Äntligen fredag, äntligen hemma igen! Den här veckan har jag inte varit i toppform så det var längesedan det var sååå skönt att få komma hem som det var igår. Maten stod färdig när jag kom innanför dörren och sen tillbringades resten av kvällen i soffan...


Ikväll ska vi skruva skåp igen. Lars var på Kvik i Drammen igår och hämtade skåpen till tvättstugan och de ser väldigt bra ut...! Blir spännande att se hur det blir när vi får upp dem, rapport kommer naturligtvis asap.


Ha en skön fredag nu mina vänner så hörs vi snart igen!

4 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Ha en skön fredag!
Ser fram emot bilder av tvättstugan. Låter tufft med svart!
Kram A-C

Anonym sa...

Er tvattstuga kommer typ bli den snyggaste som nagonsin skadats.. kommer inte ihag att jag nagonsin sett en snygg tvattstuga!;)
puuuss ha en superskon helg!

Maria sa...

En skön helg med tvättstugepyssel minsann;-)

Det ska verkligen bli spännande att se en svart tvättstuga. Tror inte jag någonsin sett en faktiskt.... det närmaste en sådan jag kan tänka mig är att min lillebror har en svart tvättpelare!

En lovely pysselhelg önskar jag er.

Kram Maria

Anonym sa...

Ska bli kul att se hur det blir:)