söndag 28 oktober 2012

Drömmer om en skänk

Efter Den Stora Ommöbleringen här hemma i somras blev väggen mellan fönstren i vardagsrummet tom. Just nu är den lekhörna för Adas lekmattor med tillhörande leksaker medan jag drömmer dagdrömmar om en ny fin skänk (där jag ska placera vårt nya Rosendahl-porslin som vi ska börja samla på!).

Astrid läser bok i Adas lekhörna - platsen för min drömskänk

Jag har inte riktigt bestämt mig ännu men det lutar åt någon av de här två. Ovanpå ska jag lägga en stenskiva i ljusgrått för att få det precis som jag vill!

Halifax Buffet från NovaSolo

York från Bohus

Någon som har tips om andra liknande skänkar? Eller kanske en annan idé som kan passa? Hursomhelst så tar jag lite mer betänketid och låter Hus&Hem-kontot fylla på sig lite till, gudarna ska veta att man inte blir rik av att vara mammaledig....

Nu väntar veckans matplanering med tillhörande inköpslista. Ha en fin kväll kära vänner och läsare!

Inga kommentarer: