tisdag 10 juni 2008

Det här med kamerasladden...

...går inte så bra för mig... Jag ska inte skryta över mitt flitiga bloggande men det blir verkligen inte lättare av att jag jämt och ständigt lyckas glömma eller tappa bort kamerasladden.

Så om vi bara kunde bortse från det faktum att en bild säger mer än tusen ord så skulle jag kunna förklara hur fint hallgolvet blev nu när vi äntligen fick de tre kakelplattorna som saknades på plats. Och hur fint det blev när vi fick rollat ett sista lager med vitt på väggarna i vardagsrummet! (Ja ok, vitt på vitt blir ju lite svårt att dokumentera på bild kanske - "måste ses" som mäklarna brukar locka med!)

Nu är det faktiskt inte mycket kvar av den här första delen av renoveringen, känns nästan lite märkligt. Tur att vi har tusen och ett prosjekt att tag tag i efter sommaren så att vi inte blir sysslolösa, lata eller så. Det vore ju synd...

Och slutligen - ja, jag lovar att lägga upp bilder så snart jag får tag i den där sladden. Eller fattar hur jag ska lägga över bilderna från minneskortet direkt i PC'n (verkar ju inte hitta varandra). Eller fattar hur man bloggar från mobilen. Oh well - kanske något att slå ihjäl lata sommardagar med framöver??

Inga kommentarer: